Arhiva revistei literare Faleze de piatră

exerciţii de sinceritate – scală

Posted in Poezie by Hopernicus on 27/01/2013

exerciţii de sinceritate – scală

 

 

apa care ne compune

colorează orizontul

propriu

doar gândul

bucuria împărtăşirii aduce

nuanţe

după puteri

răsfrângem

asupra celorlalţi

propria urcare ori prăbuşirea

ne aparţine

oglinda în care privim

la suprafaţă

în interior

sau dincolo de noi

 

exerciţii de sinceritate – întrebare

 

în totalitate nu cunosc

pe nimeni nici

pe mine doar frânturi

şi

spaţiul necuprins

speranţa

are timpul cuib

leagănă iluzii

decoruri în spirală

când devin coajă

mai ştiu dacă

am avut vreodată miez

 

 

avers vs revers

mi-am înălțat inima
dezrobindu-mă de așteptări
fără să număr trădările
vorbesc
despre încredere
o singură dată
știu
tot ce spun
poate fi folosit
împotriva mea
să nu-mi fiu
mi-am ascuns inima
și nu m-am putut recunoaște

Tagged with:

Comentarii închise la exerciţii de sinceritate – scală