Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Serile cu flăcări puţine se întorc/ Învârteşte-mă şi uită măsurile/ Macii azi m-au chemat la ei , autor Suzana Deac

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 11/12/2012

Serile cu flăcări puţine se întorc

Prefăcutele culori în serile fără etaje

leagă liftul mereu de loc

se depune rugina timpului

oră de oră

ceasul din turn bate tacticos

în ritmul părăsirii de sine

e secetă în straturi largi şi adânci

veşmintele culorilor nu se mai înalţă

e neagră grota istoriei

ne împotmolim

apoi îngheţăm în respiraţie

trenul personal

se sufocă câte un pic în fiecare zi

 

 

Învârteşte-mă şi uită măsurile

măsoară-mă în caruseluri

melci

şi cuvinte

învârteşte-mă

şi uită măsurile

 

 

Macii azi m-au chemat la ei
amintiri care zidesc turnuri
pânza realului se închide în casa melcului
cum se coace miezul de pâine
în secretul spicului de grâu
turnuri înalte zidesc amintiri

răpim sunete cu foamea din noi

se scaldă lumea în lumini de furtuni

margarete costumate

sticla nopţii încremeneşte pe sânii tăi cu pistil

în cartea noastră nu moare nimeni

 

autor Suzana Deac

Tagged with:

Comentarii închise la Serile cu flăcări puţine se întorc/ Învârteşte-mă şi uită măsurile/ Macii azi m-au chemat la ei , autor Suzana Deac