Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Lasi’ghi N’aa, autor KageSinner

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 12/12/2012

Lasi’ghi N’aa

[M-aştepţi şi tu?]

 

 

Aştept de e nevoie până dimineaţă,

Să-ţi curgă raze dulci pe-obrazul fin.

Aştept cu nerăbdare stropii reci de gheaţă

Ce-apar întodeauna când noaptea e-n declin.

 

Aştept un semn să-mi laşi pe cerul ce-a luat foc,

Aprins de soarele născut şi azi în spuma marii.

Aştept să te trezeşti din nou, dar în alt loc,

Să te descopăr iar, întinsă-n largul zării.

 

Aştept ca ochii tăi acoperiţi de fluturi,

Să-mi caute privirea cum au făcut-o ieri.

Aştept să te ridici, şi-apoi ca să te scuturi,

De florile de maci, de florile de meri.

 

Aştept ca mâna ta să-mi dea atingerea râvnită,

Să simt cum degetele-ţi cântă simfonia.

Aştept cu-obrazul meu bătut de vânt, cu pielea tăbăcită,

De-atâta timp şi vreme rea; redă-mi tu armonia…

 

Aştept să-mi cânte glasul tău încă odată

Nenumărate note dulci ale viorii ce îmi sunt străine;

Aştept cu ochii-nchişi să le aud pe toate adunate laolaltă,

În imnurile ce le cânţi tu pentru mine.

 

 

Aştept să-ţi simt pe buze sărutarea,

De-adorm, întinde-ţi braţele şi ţine-mă la tine.

Aştept să mă învălui, oferă-mi tu uitarea,

Ca mâine să te caut iar, să nu mă pot abţine!

 

meeeeautor KageSinner

Tagged with:

Comentarii închise la Lasi’ghi N’aa, autor KageSinner