Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Mă iartă, nu mă iartă

Posted in Nr.01, seria nouă, 2015 by Hopernicus on 30/01/2015

01/29/2015

Cradle, artist Marita Milkis (Israel)

 

Supărată pe mine rău rău ea cânta
când m-am aşezat la masă
nu tu cuţit, nu tu lingură, nu tu pahar
pâinea era netăiată, supa rece, vinul înăcrit

eu nu făcusem însă nimic, de câte ori să-ţi mai spun
că n-am făcut nimic, i-am spus
jur cu mâna pe inimă, mâna mea n-a atins altă inimă

şi ca să vadă ea mai bine că inima mea n-a atins altă inimă
îmi smulg cu delicateţe inima şi i-o pun pe masă
lângă pâinea învechită brusc în faţa mea
lângă farfuria cu supă neagră
lângă vinul care făcea spume în sticlă

cinci minute am stat aşa, cu mâna pe inima mea palpitândă
abia reuşind să-mi stăpânesc inima palpitândă excitată de
imensa zonă de libertate întrezărită brusc pe faţa de masă
cinci minute am stat aşa aşteptând ca ea să-şi termine cântecul
întrebându-mă cu inima strânsă
mă iartă, nu mă iartă

 

@ ”Cradle”,

artist Marita Milkis (Israel)

http://maritecis50.wix.com/maritamilkisart#!home/mainPage 

Comentarii închise la Mă iartă, nu mă iartă