Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Sunshine of your love, autor Catalin Tibori

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 12/12/2012

Astăzi nu vreau să-mi aduc aminte de tine!

Astăzi vreau să uit de trupul tău de pișcot înmuiat

în Finetti

și de ochii tăi negri

ca două bobițe crocante de M&M’s.

Astăzi vreau să uit de parfumul tău

Absynthe, pe care îl recunosc

dinte oricare alte trei mii de alte arome identice.

Astăzi vreau să fiu singur!

Este genul ăla de singuratate în care știi că ești doar al tău și că, dacă nu ar fi așa,

simți că te ia dracu’ pe loc și-ți crapă țeasta de tot felul de frici.

Așa sunt eu:  fug  de toți când îmi este frică.

Azi îmi este foarte frică de mine – de ce ți-aș spune dacă ai intra, acum, pe ușă…

 

pâș-pâș ca într-un dans d-a lui Căciuleanu

pâș-pâș cu talpile tale mici

pâș-pâș cu tălpile tale moi

 

Și-ți vei da jos botinele negre și o să-ți prinzi codița la spate

și-ai să mă întrebi ”A început demult filmul, iubire?”

Și-apoi o să aprinzi veioza cu abat-jour bordo

și îți vei trece degetele prin păr,

și mă vei privi lung

insistentă

ardentă

dementă

și vei avea privirea aia de

”Je ne sais pas quoi”

Și te vei prelinge, peste mine, peste mâinile mele, printre degetele mele,

în palmele mele, de-a lungul liniei vieții

pe sub tastele ASDF și POIU

Și mă vei răpi din fața laptopului meu argintiu, ACER.

Și ne vom iubi toată noaptea și mă voi simți din nou Bărbat.

Și tu știi că, indiferent cât de mascul aș pretinde că sunt,

nu pot să-ți rezist nici măcar o secundă. Și mă enervează la culme…

Că sunt fericit numai când îmi împart plapuma cu tine

Și când te țin în brațe până când îmi amorțește brațul drept.

Dar, nu! Azi nu vreau să te văd!

Astăzi nu mai vreau să împart cu tine nici un pieton de la

semaforul de la Clinicile Noi. Astăzi toți sunt ai mei! Numai ai mei.

Astăzi vreau să fiu singur

Și să scriu poezii și să termin cartea lui Cărtărescu. Să mă cuibăresc singur în pat

Și să visez cu ochii deschiși că voi fi un mare scriitor și că am destin poetic.

Când ești cu mine,  îmi visezi toate visele.

Când ești cu mine, îmi trăiești toate gândurile.

Când ești cu mine, toate tăcerile prind glas…

Când ești cu mine, lumea încape într-o conservă.

Ah, dar astăzi,

astăzi aș vrea atât de mult să-mi aduc aminte să uit…

 

798964491autor Catalin Tibori 

Tagged with:

Comentarii închise la Sunshine of your love, autor Catalin Tibori