Arhiva revistei literare Faleze de piatră

despre lume, autor Dorina Neculce

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 12/12/2012

făureşte doamne un alt
aşternut nopţii privire
tocită în scâncet de timp
cuprinde mâinile mele înainte să
bată neruga la porţile iadului
să nu mai fiu rob să nu mă
destăinui obrazului negru
cu armură de ceară

îmbracă-mi sufletul în franjurii sorţii
cotrobăie-mi în zile fade cu lumină
-substratul inimii-
pânză subţire
scuipată de păianjenii sorţii
spectacolul lumii începe a
nu ştiu`câta oară pot răsuna
tobele cu lovituri de bâte şi
o să mă caţăr în corabia băştinaşului ademenit
de cântecul solitar al pisicilor nebune
somnambulii o să-mi urmeze calea pe
umerii gândului o să şi murim aproape singuri
strângând la piept păpuşile chioare de
verdele incandescent al
strălucirilor deşarte

 

dorina NECULCEautor Dorina Neculce

 

Tagged with:

Comentarii închise la despre lume, autor Dorina Neculce