Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Rondelul altor sărbători, autor Ionel Mony Constantin

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 09/12/2012

 

Mi-aduc aminte ţâncul ce eram

Pe când nămeţii îmi păreau cât casa

Atunci pe Moş Gerilă-l aşteptam

Sub bradu-mpodobit cu toată clasa

 

Lui Stalin imn de slavă-i înălţam

Şi Uniunii veşnic glorioasa

Mi-aduc aminte ţâncul ce eram

Pe când nămeţii îmi păreau cât casa

 

Iar seara când la mama mă-ntorceam

Şi Buna tocmai sta să pună masa

Tot lângă brad colindele cântam

Cu Iisus şi cu maica sa duioasa

Mi-aduc aminte ţâncul ce eram

 

La mulţi ani Cititor de Proză, la mulţi ani cetăţeni ai virtualei noastre Cetăţi literare.

Creaţii cât mai multe şi mai valoroase!

 

autor  Ionel Mony Constantin

Tagged with:

Comentarii închise la Rondelul altor sărbători, autor Ionel Mony Constantin

