Arhiva revistei literare Faleze de piatră

din volumul Poeme în zodia balanţei ( video inclus ) , autor Petruţa Şerban

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 08/12/2012


FĂRĂ TITLU

 

îmi spun unii

că ar fi bine

să rîd mai mult

că uite ce minunat sunet

scoate bucuria mea

cum penetrează ea anotimpuri

şi oase

şi iubiri

îmi spun unii

că ar trebui să mă las

de potrivit cuvinte

că asta nu e meserie

,,bucură-te dragă dacă reuşeşti

să faci din firul ăsta de iarbă

o capodoperă fără titlu

dar mai bine

caută-ţi un rai stabil

ia trei haine cu tine

vreo două mirări

şi taci că se aude toamna

peste tot”

nu pot să-i ascult

 

 

PASTILA DE SUFLET

 

bărbatul de la masa

de alături

îşi înghite sufletul

cu un pahar de vin

bărbatul de la masa mea

luminează trist

prin fumul de ţigară

mă strînge tare

sub piele

ştie că împărţim

aceaşi grupă de sînge

şi-acelaşi destin

,,ia iubito un paracetamol

şi menta asta din pahar

rămîi vie

întoarce brazde în mine

şi stropeşte-mă

cu apele tale

pînă la primăvară

atunci îţi voi răsări”

 

 

 

IT’S A DEAL

 

ziua asta

cu toate ale noastre

pe care le avem

ţi-o vînd ţie

la preţul pe care

l-am stabilit atunci

its a deal

şi e-n original

o zi

în copertă de plastic

e a ta acum

n-o să uiţi

cum ţi-am deschis

toate ascunzişurile

doar cu un singur

cutremurat de puls

 

autor  Petruţa Şerban

 

Tagged with:

Comentarii închise la din volumul Poeme în zodia balanţei ( video inclus ) , autor Petruţa Şerban

