Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Se anunţã cod galben / Urmele paşilor / Cuvintele mele, autor Lucica Dragoş

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 08/12/2012

Se anunţã cod galben

 

Dintr-o datã

toamna asta

cu şoldurile late

m-a înşfãcat de umãr

am simţit-o

ca o muşcãturã

pânã la os

acum vânturã în stânga

şi în dreapta

tot felul de poveşti

scrise pe frunzele prinse de brumã

şi pe sclipirile argintate

ale crizantemelor

cum cã ea

şi-ar fi cam terminat treaba

şi are de gând

sã ne sufle în creştet

ploi multe

şi reci.

 

 

Urmele paşilor

 

În despletiri

de anotimpuri copacii

s-au despuiat

de haina ruginie

purtându-şi semeţi goliciunea

cu sãrutul soarelui

lipit pe buze

vântul

îşi face de cap

risipind

pe fruntea plinã de sudoare

a pãmântului

mormanul defrunze

care înghite urmele

paşilor.

 

 

Cuvintele mele

 

Îmi fug gândurile

aşa cum se duc copiii la joacã

în inimã

am partea mea cea mai bunã

aidoma unui izvor

cu apa limpede

din al cãrui suspin

îmi adun mereu sufletul risipit

Desfrunzesc copacii

a toamnã

şi lacrimile ploii curg

printre cuvintele mele

care vin şerpeşte

târându-se

prin iarba azurie a sufletului

mã adulmecã

îmi sar de gât

îmi ling rãnile şi mã înfãşoarã

în cârpe albe de mãtase.

Sub o palã de vânt

cuvintele mele

în cãmeşe de tort

înmuguresc pe buze

şi infloresc

în zbor spre cerul

inimii tale.

 

autor  Lucica Dragoş

 

Tagged with:

Comentarii închise la Se anunţã cod galben / Urmele paşilor / Cuvintele mele, autor Lucica Dragoş

