Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Fata din jurul cuvintelor , autor Aurelia-Georgeta Paunescu

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 04/12/2012

Fata din jurul cuvintelor

 

Mi-e sete și e atâta noapte în capul meu

Că pot scrie până când tabla lumânării de lângă pat se stinge și ea.

Azi vom vorbi despre ce am făcut bine și ce nu,

ce însemn eu pentru cuvintele mele,

câte desene mi-au umplut pereții și va urma…

Mergând pe scări,

mi-au crescut aripi scunde,

iată o idee

purtând papuci de casă portocalii,

un bun venit înghițit în cheie.

Camera e mereu goală,

cu excepția clipelor în care îmi sunt o companie plăcută.

Tot ce făceam se vede de-a binelea acum

Și să nu uităm de câte ori am fost pentru mine

o pereche remarcabilă,

aveam saci de oameni ce se înhesuiau în spatele meu,

am ales cu umbra .

Lui i-am spus că tot ce vreau e să nu mai stau,

că nu cred, că viața e o barcă fără vâsle,

că n-am răbdare.

Fata din jurul cuvintelor joacă teatru cu nostalgie,

crezând că ratează aplauzele dacă închide cortina

înainte de fluierul final.

 

autor  Aurelia-Georgeta Paunescu

Tagged with:

Comentarii închise la Fata din jurul cuvintelor , autor Aurelia-Georgeta Paunescu

