Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Treptele sunetului viu, autor Any Dragoianu

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 04/12/2012

Treptele sunetului viu

zidisem gândurile în inima unui oraş străin

aveam la dispoziţie câteva zile să redefinesc iubirea

treptele castelului se măcinau zburând până la piramide

când asfaltul se topise sub tălpile pline de spini

în grădina timpului meu

străbătută de sunetul pianului cu clapele sparte

am văzut ieslea… un prunc şi un înger

noaptea nu găseam simfonia culorilor

pe tavanul încăperii pustii

încă un puzzle rămas nerezolvat

ca toate ecuaţiile ce mă tulburaseră

ţineam două cuie în palma stângă

prefăcându-mă în curcubeu

deasupra clepsidrei curăţam aripile

alt înger mă dezlegase de moarte pentru a …

noua dată

treptele se sfârşeau printre norii cenuşii

cu albastrul în călcâie… o ultimă viaţă

plăteam cu firele de nisip împlinirea destinului

când m-am trezit erai acolo

şuviţele se lipiseră pe obrazul stâng

cioburile amestecate cu nisip

intră în carnea cuvintelor

 

autor Any Dragoianu

Tagged with:

Comentarii închise la Treptele sunetului viu, autor Any Dragoianu

