Arhiva revistei literare Faleze de piatră

atinge-mi sufletul( touch my soul), autor George Ionita

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 03/12/2012

atinge-mi sufletul( touch my soul)

atinge-mi sufletul
topeşte-te şi curge peste lacrima scursă
să-ţi pot zâmbi din nou
şi mâna mea să nu te mai ceară
să te mângâie doar
să mergem apoi acolo
unde cerul e cel mai albastru
şi vântul şopteşte din vârfuri de brad
unde timpul nu mai e timp şi secundele ard
şi noi nu mai suntem doi
suntem trupul frivol
să mergem acolo unde tăcerea nu chinuie
şi iarba se lasa strivită
de tine femeie de mine
şi muzica lui duval ne-nvăluie
ne învăluie

touch my soul

 

autor  George Ionita

Tagged with:

Comentarii închise la atinge-mi sufletul( touch my soul), autor George Ionita

