Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Acrobaţie , autor Ionela Voicila

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 02/12/2012
Stimata redactie,
Cu ocazia aniversarii revistei FALEZE DE PIATRA eu ii doresc viata lunga si va trimit alaturat cele mai reusite creatii proprii personale din acesti trei ani.Deasemenea va doresc tuturor celor care ati vegheat la bunul mers al editarii revistei, multa sanatate si bucurii de la colaboratori, familie si prieteni!Ionela, cu aleasa pretuire.
Acrobaţie
Am clădit un vis, drum suspendat
Şi îl străbat pe vârfuri, temătoare.
Şi sufletu-mi de vajnic acrobat
Suportă-arsura căii roditoare.
Acolo, între culori de curcubeu,
Cu mâinile în echilibru,
Eu, crucea mi-o veghez mereu,
Puternică, asemeni unui tigru!
Sinusoidă
Ne aflam în Peşti
Şi ,,cât ai zice peşte’’,
Norocul s-a dus pe fundul apei.
Totul a devenit atât de alunecos
Încât prefer să admir apa
Vălurind trecutul.
Roata timpului
Numai ceasul e de vină!
De când a coborât din perete
şi a ieşit din cerc
s-a însăilat pe ecranul telefonului
şi toate firele vieţii s-au încurcat
în limbile-i înveninate de Timp.
Liniştea sufletului
Doamne, nu mi-ai spus cât să urc
când ai pus în mine zborul
şi câte râuri voi naşte
din lacrima dăruită!
Darurile Tale au împletit drumul spre mine
şi liniştea sufletului am primit odată cu ele.
autor  Ionela Voicila
Tagged with:

Comentarii închise la Acrobaţie , autor Ionela Voicila

