Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Ionuţ Caragea – poeme din volumul ”Suflet zilier”

Posted in numarul 37-38 ( noiembrie-decembrie2012) by Hopernicus on 02/12/2012

Suflet zilier

 

vă voi spune povestea sufletului

ce-şi poartă sacul de carne în spate, rândaş al umbrei

al pământului şi constructor de vise

 

vă voi spune povestea sufletului istovit la porţile inimii

cerându-şi porţia de fericire

un petec pentru sacul de carne putrezită

să nu miroasă încă a moarte

 

vă voi spune povestea sufletului şomer

cerând ceva de-ale gurii

la colţul buzelor

 

vă voi spune povestea sufletului aruncat

în sacul fără fund

să nu-l mai găsească nimeni

nici cel mai lacom dintre cei cu mâinile lungi

 

Primul pas spre eternitate

şi iată-mă plecat spre eternitate

ca şi cum ar fi la o aruncătură de lacrimă

la o aruncătură de stea

primul pas este cel mai dificil

este viaţa

ca zborul între două oglinzi

separate de timp

este viaţa

ca râul ce izvorăşte din inima mea

şi curge prin capilarele acestui univers

cu ochi galactici

este viaţa

ca gura ta ce aşteaptă respiraţia mea

să-ţi împrospăteze sufletul rarefiat de absenţe

este viaţa

ca urechile tale ce aşteaptă apropierea paşilor mei

zigzagaţi de dureri şi ispite

este viaţa

ca visul unor alte emisfere cerebrale

captive în dimensiunea misterului

este viaţa

ca poemul acesta ce se hrăneşte

cu propriile mele cuvinte

distorsionate

de gravitaţia albului

 

 

autor   Ionuţ Caragea

Tagged with:

Comentarii închise la Ionuţ Caragea – poeme din volumul ”Suflet zilier”

