Arhiva revistei literare Faleze de piatră

tra la la

Posted in Poezie by Hopernicus on 22/03/2012

am derivat doar privirea lui venus

pe urma muntelui urcă acum umbra mea
nu știam că sunt apropiate depărtările tale
sunt așa de aproape că le aud șoaptele
mângâierea vântului încolțește în ochii mei
am atins acea sprijinire a durerilor încât nu mai simt nimic
și apa mi-a dat acordul de a mă face valul ei
doar cerul privește sarcastic la neputința primatelor
se adună pietrele grămezi
fac bilețele sorții și împarte viața la doi
să ne cerem iertare pământului pentru că nu știm să fim păsări
să adunăm cuvintele și să le separăm de gânduri
precum lumina cenușie ridicăm idealuri
apoi cântăm pasivi
tra la la tra la la
strigaseră infinitul la o scară cu flori
prinsese mucegai și poarta ruginită de la capătul vieții
își împarte cenușa bolile
o flacără mai arde cu nostime jocuri pe flori
autor Dorina Şişu
Comentarii închise la tra la la

