Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Tonus

Posted in Poezie by Hopernicus on 09/03/2012


 

Pe linţoliul alb al tăcerii, răpuşi zac copiii lui Chirico,
îndureraţi şi orbi ei azi n-au îngropat numai zborul

ci şi aşteptările noastre,
abia de mai pot privi către icoana amăgiţilor lumii
eu însumi dizolvându-mă-n în aburi de frică,
pe fâşia dintre lumi cineva s-a oprit şi acum plânge
ritmic îl aud cum loveşte

cu fruntea în zidul de sticlă
…………………………..când mi-am revenit ziua arăta ca o bezea
şi câinii hămesiţi fluturau atârnaţi cu colţii în buza ei dulce,
m-am grăbit să-mi ridic trupul trei sferturi căzut peste marginea lumii
şi îmbrăcat pe jumătate în milă, disperare şi ciudă,

numai aşa am putut să-mi recapăt tonusul existenţial

doar El, Dumnezeu, ne mai poate învăţa lecţia supravieţuirii
și cu o mână dibace mi-am smuls umbra din firida pieptului
și o noapte-ntreagă am bătut-o cu parul
Doamne, Tu nu eşti o absenţă!

eu ştiu

tensiunea neîmplinirilor noastre face conturul chipului Tău.

 

autor: Emanuel Pope

http://cititordeproza.ning.com/profile/EmanuelPope

Tagged with:

Comentarii închise la Tonus

