Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Nimic de spus / Fals rutier

Posted in Poezie by Hopernicus on 09/03/2012

 

Nimic de spus

 

Nu am nimic de spus.

Nici să tac nu am nimic.
De ce să vorbesc
când frigul adoarme odată cu mine
şi de ce să nu tac
dacă morminte se deschid
ca să-mi primenească,
în Calea Lactee,
lacrima?

Nu am nimic de spus…
Poate că mâine,
când primul gând al dimineţii
va fi al tău şi ochii
se vor deschide uimiţi
că pleoapa lor eşti tu…

 

Fals rutier

 

„Înainte ca să cînte cocoşul de două ori, te vei lepăda de Mine de trei ori.”
Şi gândindu-se la acest lucru, a început să plângă.”

Într-o zi, drumurile se termină.
Nu le mai găsesc, dar merg – şi
pe cele cu băncile pe care stau
de-a dreapta nesingurătăţii tale,
și pe cele cu asfalt crăpat
în serpentinele din bezna
de la marginea de sus a oraşului.

Azi am chef să merg
pe toate drumurile terminate
din povestea mea – cele pe care
te-ai lepădat de mine de mai multe ori
şi pe care ţi-am şoptit
că într-o zi se termină tot.
Aşa cum se termină pasta de dinţi, parfumul,
hârtia igienică, crema de faţă sau de pantofi.
Toate într-o zi.

 

autor: Petruţa Şerban

http://cititordeproza.ning.com/profile/petrutaserban

Tagged with:

Comentarii închise la Nimic de spus / Fals rutier

