Arhiva revistei literare Faleze de piatră

lecţia de zbor / moartea mea!

Posted in Poezie by Hopernicus on 09/03/2012

lecţia de zbor

 

într-o zi

am să te-nvăț să zbori

fără aripi

aripile sunt accesorii de fițe

pentru cei mai capricioși dintre îngeri

să nu mai spun că

sunt total inutile mersului pe jos iar tu

tu ai picioare frumoase

și gleznele prea fine

să nu simți în talpă

sărutul pământului

ca pe o binecuvântare

cerească…

 

moartea mea!

 

ştii cum eşti tu?

ca o moarte!

 

o moarte care nu mai vine să mă ia

să mă ducă acolo departe

te tot aştept cu zilele îndesate-n sac

pregătit de marea călătorie

 

pentru drumul acesta învechit de aşteptări

mi-am cumpărat tălpi noi

nesărutate încă de buzele pământului

 

mă gâdila deja gândul

ideea şi cu-vântul

şuierând printre coastele mele uscate

a pustiu

 

autor: George Gîtlan

http://cititordeproza.ning.com/profile/GeorgeGitlan

 

Tagged with:

Comentarii închise la lecţia de zbor / moartea mea!

