Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Viaţa între paranteze drepte / Reset-me-not

Posted in Poezie by Hopernicus on 16/12/2011

Viaţa între paranteze drepte

 

Chipul tău nu era de catifea
în nopţile în care ne cotrobăiam
prin trup şi suflet – avea asprimi
pe care le mai netezeam puţin
privindu-te în ochi.

 

„Tu sau nimeni” spuneai atunci…
nu ştiam dacă împreunarea
ne era început sau sfârşit – urletele noastre
erau Cântarea Cântărilor
şi delirul nu avea milă de noi.

 

Acum, fără tine, nu mai pot să fiu
mireasa pe care ai zămislit-o
în casa aceea neagră
de pe malul stâng al cerului.
Între ieri şi mâine
se zvârcoleşte azi – un prezent anodin
îmbrăţişat doar
de două paranteze drepte…

 

Reset-me-not

 

Nu poți să mă resetezi

ca pe-o melodie de la telefonul mobil,

să mă faci să-ți număr orgoliile

în fiecare zi de la ora 8 la 10.

 

Nu poți să mă resetezi ca pe un display,

să-ți afișez ,,I love you”

între fiecare noapte și zi

ca și când inima mea ar fi

doar un mozaic de cristale lichide.

 

Închid capitole.

Închid uși.

Închid ferestre.

Programul meu este doar

de la alfa până la omega.

 

Autor: petruta serban 

 

 

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hopernicus said, on 17/12/2011 at 6:16


Comentariile sunt închise.

