Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Bătrâneţe

Posted in Poezie by Hopernicus on 16/12/2011

Prezenţa, artist Rodica Salamon-Paven

 

Ai venit ca o apăsare peste umerii tineri ascunşi printre flori

şi ţi-ai întins tentacula către ochii mei ce te priveau duşi

într-o lume unde tu nu vei fi bine primită niciodată.

Nu-ţi deschid poarta şi-am să te las să mă aştepţi înfrigurată

 

în pădurea unde copacii nu au cântat, iar păsările nu şi-au

petrecut aripile deasupra lor. Tu nu exişti, ai fost inventată

de mintea umană. Nu te aştept, căci în centrul inimii mele

au înflorit deja castanii. Această dimensiune ascunsă nu-ţi

 

este dezvăluită pentru că tu nu cunoşti lumina, eşti în deplina

ta degradare şi-ţi întinzi lumea abruptă în direcţia răsăritului

de soare. Te provoc la duel, la şold am o sabie ce nu

cunoaşte rugina, iar fibrele trupului meu ţesut din atomi perfecţi

 

pulsează călăuzindu-mă spre ochiul universului, unde Părintele

celor întrupaţi aşteaptă un semn de iubire de la fiinţele ce nu

şi-au găsit încă Eul. Tu, desuetă si acaparatoare, cauţi prin

unghere vreun întârziat să-ţi lase sufletul în palmele tale

 

gârbove. Vremea apusului tău va sosi curând, căci nu

există frumuseţe mai mare decât Adevărul ce ascunde

în el Codul şi Matematica specială a existenţei. Eu, aici,

respir Tinereţea şi aripile pe care îngerul le-a oferit în dar.

 

Autor:  Iulică ȚENEA 

 

Comentarii închise la Bătrâneţe

