Arhiva revistei literare Faleze de piatră

pe-o bancă…

Posted in Poezie by Hopernicus on 15/12/2011


 

M-am aşezat pe-o bancă obosită
de timp şi alte mii de călători
ce-au zăbovit în calea lor grăbită
mai trişti, mai veseli sau mai visători.
Ascunse printre ierburi ce-au crescut
abia-i zăresc picioarele tocite
şi parcă-mi par ieşite din pământ
perechi de braţe ce doresc s-alinte.
M-am aşezat pe-o bancă, obosită
un gând mi-am agăţat, fără să ştiu
pe-o aşchie din trupul ei trezită
de-oftatul sufletului meu sălciu.
Cum mă suporţi cu gândurile mele
când ai văzut în timp atât de mulţi
şi celorlalţi le-ai oferit tăcere
cum, azi, mai poţi pe mine să m-asculţi?
De câte bănci avem nevoie-n viaţă,
de câte ori am vrea să ne oprim
să ne-aşezăm pe-o bancă într-o piaţă
şi fără vorbe să ne-nsufleţim..
Pe bănci tocite de-ale mele gânduri
ce nu le aparţin, dar le-odihnesc
dezbrac dureri pe trupul lor de scânduri
şi pentru că rezist, le mulţumesc!

 

Autor: Mirela Cornelia Apintilioaiei (Câmpan)

http://cititordeproza.ning.com/profile/MirelaCorneliaApintilioaiei

Comentarii închise la pe-o bancă…

