Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Crima între paranteze

Posted in Poezie by Hopernicus on 15/12/2011


 

Tăcerea dintre noi se joacă pe tabla de şah…

Stăm departe unul de celălalt, precauţi.

Mutăm piesele şi totul se termină cu remiză.

Apoi trece un timp când nu te mai regăsesc,

Oricât te-aş căuta prin cotloanele sufletului.

 

Poate că anotimpul este de vină. Prea melancolic,

Ne încearcă sufletele din când în când.

Şi totuşi toamna nu mă lasă singură. Prietenii mei, greierii,

Vin în fiecare seară să-mi cânte pe sub ferestre.

 

Nu am închis un ochi toată noaptea.

Spre dimineaţă, într-o linişte apăsătoare,

M-am apucat să-mi scriu negăsirea.

Un gând nu-mi dădea pace, chiar mă enerva.

 

Am căutat neîncetat cuvântul acela preţios în DEX

Şi când i-am aflat înţelesul

L-am aşezat între paranteze, într-un vers

Încât s-a sufocat de subînţelesuri…

Până şi versul în cuprinsul căruia era, a cedat.

Pesemne,  imaginea a fost interpretată altfel.

La matinalul de la ora 8 am aflat cu stupoare

Despre crima înfăptuită de mine…

 

Autor: Vasilica Ilie 

 

 

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hopernicus said, on 17/12/2011 at 15:26


Comentariile sunt închise.

