Arhiva revistei literare Faleze de piatră

mă readun din filele tăcerii

Posted in Poezie by Hopernicus on 08/11/2011

un simplu zâmbet

aruncat pe-un arc de gând.

am adormit pe tâmpla re-nfierii,

a unui sunet…

poate ecoul slab

prin patimi răsuflând.

un pas mai stau

apoi târârea-mi vie,

va continua s-atingă

drumul drept.

m-am îmbătat destul,

iluzie nătângă,

cu-al tău izvor de miere-fiere…

nu-s.

nici coama dealului,

nici vârful lui,

nici lapte

şi nici firimitura de argint,

din firul ce mă leagă-n

noapte,

de-o stea de undeva,

prea sus…

 

sunt doar un eu

ce-a cumulat egouri.

mă manifest mereu,

tot mai nătâng.

în loc să-mi tai odată

slăbiciunea toată,

s-alerg bezmetic

dar s-alerg spre vârf,

spre Sus…

 

mă răscoleşte taina

unei iubiri ciudate.

spre ea un pas mai fac

apoi mă-ndrept.

 

fruntea mi-e încruntată,

privirea-mi oarbă,

mai pune-un lemn pe foc…

flăcări culeg.

 

mă ard şi râd

în timp ce trupu-mi urlă,

precum un lup flămând…

pădurea nu-mi aleg.

aleargă trupu-mi printre spini

şi fuga

îmi e ca-notul unei pietre…

zgomot…

prea mult zgomot.

mă cufund…

 

autor Bejliu Anne Marie 

Tagged with:

Comentarii închise la mă readun din filele tăcerii

