Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Tatuaj pe glezna stângă / Requiem pentru un Vis

Posted in Poezie by Hopernicus on 12/08/2011


 

Tatuaj pe glezna stângă

Te privesc, străino, în oglindă
şi-mi închipui cum din viaţa ta
mi-aş putea face cizme
sau mănuşi,
cum din visele tale
mi-aş încropi un salon de piercing-uri
pentru buricele amiezilor în care l-ai aşteptat
şi pentru buzele nopţilor în care l-ai căutat.

Te privesc ca pe a opta minune a lumii
şi-mi spun că nu poţi fi reală,
că universul a obosit să-ţi tatueze glezna stângă
mereu cu-aceeaşi privire.

 

Aparitie seducatoare, artist Mihai Catruna

 

Requiem pentru un Vis

În anotimpul orbilor
îmi golesc buzunarele privirii
de toate iluziile optice
şi-l declar pe Dumnezeu miop –
visul meu e piatră-n palma Lui,
e ochiul ce mă doarme.

Viaţa mă creşte statuie de ceară
sângerând a umbră într-un templu părăsit,
icoanele au încetat să mai viseze
la mirul nevolniciei noastre
şi-aştept….
aştept să irupă tăcerea
din oasele zdrobite ale sfinţilor,
aştept dimineaţa aceea în care
orbii îşi vor dezgropa visele
din palmă.

 

autor Claudia A.

http://cititordeproza.ning.com/profile/Claudia

Tagged with: ,

Comentarii închise la Tatuaj pe glezna stângă / Requiem pentru un Vis

