Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Din jurnalul unei zile

Posted in Poezie by Hopernicus on 21/07/2011


(Să mă nasc întâia oară)

 

Să mă nasc întâia

oară

când soarele biblic

coboară în adânc

şi strigătul vieţii

e-mbrăţişat

de ape….

 

… şi născându-mă

să-mi făuresc un vis

ireal

din cărări neumblate

cuvinte mari

păduri însorite

şi păsări paradis

… şi-atâtea semne

de întrebare

neverosimil biciuind

lumina devorată

de gândul

înfiripării

unui trup….

 

… pată de lumină şi întuneric

tăcere înaltă

arc peste timp

 

… dureri petrificate

pe buzele

brumate

întoarse în ţărâna

străjuită de îngeri

şi iarbă înrourată…

 

…. şi iar, şi iar…

odată cu zorii

să mă nasc întâia oară

scânteie sfioasă

în visul pătimaş

al luminii…

al luminii…

 

12 iunie 2011

autor Valentina Becart

http://cititordeproza.ning.com/profile/valentinabecart

Tagged with:

Comentarii închise la Din jurnalul unei zile

