Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Ioana – Nina Botici ''Ultima sclipire…''

Posted in Uncategorized by Hopernicus on 19/07/2011

Lola – Ultima sclipire…
http://embed.trilulilu.ro/video/lolajo/12ad46bbcc7015.swf

 

     Ultima sclipire

 

 

N-ar însemna să nu te iau în seamă,

de mi-aş dori, cu multă, multă teamă,

din gând să mi te scot, scumpa mea mamă…

să pot să te privesc, ca pe-o icoană

                              sfinţită…

 

 

Mi s-a părut că tu, cu ultima suflare,

mi-ai stins lumina ce-o aveam în cale

şi întuneric s-a făcut şi… jale.

Cu ultima sclipire ţi-am aprins o lumânare

                              se pare…

 

 

Şi pentru mine nu a mai rămas lumină

nici măcar ziua, când de soare-i plină

lumea! Şi mereu aştept să vină

                              un strop de lumină…

2004. 

 

 

 

text, imagini,  recitare, montaj:  Ioana – Nina Botici.

http://cititordeproza.ning.com/profile/Lola

Comentarii închise la Ioana – Nina Botici ''Ultima sclipire…''

