Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Poeţi Israelieni – Sari Beniamin

Posted in Uncategorized by Hopernicus on 18/07/2011
4 ferestre, artist Zamfir Dumitrescu
bucătărie
locul în care începe
tranşarea subţire, rituală
pentru a presăra carnea cu sare groasă
tata ţine în mână cuţitul de măcelar
mama alege organele interne.
ea împrăştie, puţină tristeţe, în mod egal
nu i-am văzut faţa când iubeşte pe cineva
iar numele lui nu-i legat de tata
uneori tata încerca să-mi îndrepte buclele rebele
dar nu goneşte din amintirea-mi nopţile febrile
din uşa bucătăriei mă priveşte bunicul
peste spuma cafelei se uită
citeşte în inimă
soarbe direct din oală supa limpede
şi cu regrete coagulate mă adapă.
traducere Adrian Graunfels
Comentarii închise la Poeţi Israelieni – Sari Beniamin

