Arhiva revistei literare Faleze de piatră

stigmate figurative / tentaţie

Posted in Uncategorized by Hopernicus on 25/06/2011

stigmate figurative

un cuvânt tropăie
nesfârşit
într-un ritm binar
suspinele
aduse de vânt
răzbună demnităţi ucise-n lumină
o viaţă chinuită
face ochi dulci supusei morţi
retorică îmbrăţişare
de ce mă laşi urmelor
nu cunoşti pădurea traversată
de grimasa unei lecturi de seară?
ecou filantrop construit pe scena pierzaniei mele
spirit expus în vitrina laşităţii
îmblânzeşte portretul iernii ce-mi ţine loc de suflet
anotimp fără de mine
în plinul mizeriei apoetice
ca un cânt gregorian
dansez pe pragul prăpastiei
exagerând la unitate
ca la o invazie magică
şi
supunere la o singură cale

tentaţie

val pictural
o pânză albă
aşteaptă
culori supuse mâinilor
privesc dincolo de gândul aşezat nopţilor
coroană regală
iubire ca definiţie la timpul trecut
după ce noi ne-am avut
distins şi perfect
pătimaş e drumul rătăcit
tragic a rămas
cerul
şi noi
precum o sete continuă de angelic şi rugă
aprindem câte o stea la fiecare trecere
profund e sângele acesta
ce-mi tatuează respiraţia
cu numele tău
viaţă regăsită între cele patru puncte ucise de lacrimi
şi dorul a pătruns în cercul tău
eu
tiran şi infern
negru dansând în bătaia ploilor
cu şansa de-a îngropa în fiecare dimineaţă
visele
pământul a adunat şoaptele pe fugă
şi-atunci
cerul
a blestemat în ploi chemările
am să te sărut cu fiecare picătură
astfel că magia infinitului
va rămâne mereu cu mine

 

autor Dorina Şişu

Comentarii închise la stigmate figurative / tentaţie

