Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Scrisoare nescrisă / Melci de rouă

Posted in Uncategorized by Hopernicus on 25/06/2011

 

 

Scrisoare nescrisă
cerul se deschide în mine
făcându-se vis
un zbor închis
e dangătul de clopot
mut
în aura ce-i sperie ruga
şiruri împletite de oameni orbi
ţin în mâini fără degete
lumina
de nicăieri ne vine gândul
iar noi îl gonim nicăieri
scrisoare nescrisă

Melci de rouă
Ieri am scris o carte nouă
Din secundele de melci
Adunate în butelci
Şi brumate fin cu rouă.

Am fost gata pe la două
Când venise-un editor
Greiere făr-un picior
Să v-o tipărească vouă.

Eu mă cam făceam că plouă,
Dar un fluture miop
Partener cu ăla şchiop
Mi-a adus un coş cu ouă.

Se făcuse ora nouă.
În căsuţa cu poveşti
Daria, tu îmi citeşti
Cartea mea cu melci de rouă.

 

autor Viorel Ploeşteanu

Comentarii închise la Scrisoare nescrisă / Melci de rouă

