Arhiva revistei literare Faleze de piatră

Un târziu

Posted in Uncategorized by Hopernicus on 25/06/2011



Am venit prea devreme
pentru a desface caisele de coaje
sau de a simţi răsăritul înfăptuit de mâine
am venit prea devreme pentru un anotimp
consumat, dizgraţiat
care nu se înfăptuieşte
Sper ca n-am venit prea târziu
pentru mine însumi

Pe tine cât am dat?
niște mărunţişuri, abţibilduri
floricele din hârtie
lacrimi artificiale lipite pe feţe
bostane coapte, dar golite de miez
cuvinte dezbrăcate până la nuduri din sunete
petice fără rost, dar colorate
linii de stop şi semne interzise:
nu furaţi mireasa şi lumile scufundate
lumini stinse şi ninse în fiecare seară la aceeaşi oră
nişte oale fără smalţ
meşe ciufulite
caiete cernute de greşeli
un pumn de flori trecute
vaza cu apa stătută aşteptând amintiri
nopţi veştejite în linişte
lanţul rupt al viselor de ieri
gânduri cărunte
zburdări demodate
şi copilul din sticlă care mai cânta  despre o copilărie dispărută
borcane crăpate
bastoane şubrede
tot ce am avut vechi şi însemnat
am dat în schimb pentru un ram de fag fermecat

 

autor Deac Suzana

Comentarii închise la Un târziu

